Rozrywkowy kanał telewizyjny FOX Life od 1 października 2013 roku wprowadził nową oprawę graficzną. Nowoczesność, lekkość i energia to jej główne wyznaczniki.Nowa grafika odzwierciedla dynamiczny charakter FOX Life, jego różnorodność i świeżość, dzięki czemu doskonale komponuje się z ofertą programową kanału, na którym dominują najlepsze amerykańskie seriale takie jak "Grey's Anatomy: Chirurdzy", "Skandal", "Zemsta", "Doktor Hart" czy "Jess i chłopaki", programy rozrywkowe, w tym pierwszy polski modowy talent show "Projektanci na start" oraz najnowszy sezon "X Factor. Edycja amerykańska".
Nowa oprawa FOX Life to efekt globalnej strategii FOX International Channels, mającej na celu ujednolicenie wizerunkowe kanału we wszystkich krajach, w których jest on dystrybuowany.
Nowa szata graficzna została stworzona z myślą zarówno o kobietach, jak i mężczyznach - nowoczesnych, aktywnych, z pasją, lubiących inteligentną, a zarazem relaksującą rozrywkę oraz wspólne wieczory przed telewizorem. Grafika oparta jest na świeżych, żywiołowych, energetyzujących barwach, które odzwierciedlają zarówno charaktery bohaterów występujących na FOX Life, jak i tych zasiadających przed telewizorami: pełnych emocji, optymizmu i energii.
Nowa szata graficzna z początkiem października zostanie wprowadzona we wszystkich elementach komunikacji kanału FOX Life z widzami, zarówno na antenie, na odświeżonej stronie internetowej
www.foxlife.pl, jak i w działaniach marketingowych.