Logowanie

Ukryj panel

Strona główna
MRT Net
Reklama
Logowanie
Nick :
Hasło :
 Zapisz
Rejestracja
Zgubiłeś hasło ?

Kamerki internetowe.

Panel sterowania
MRT Net
Aktualności
Artykuły
Archiwum
Czas na narty !
Czas na rower !
Zwiedzaj Kraków
Plikownia
Linki
Kalendarz
Galeria
Radio Online
Gry Online
Twój YouTube!
Ankiety
Newsletter
RSS
Księga gości
Wyszukiwarka
Kontakt

Reklama
MRT Net

40% zniżki karnet w PKL.

Partnerzy

Wyszukiwarka
Zaawansowane szukanie

Chmura Tag'ów
Microsoft Programy Samsung Wave Android Bada Aktualności Linki Nowości Informacje Fotografia T-Mobile Technologie Adobe Specyfikacje Galaxy Premiera Zapowiedzi Intel Nvidia Kraków Architektura Biotechnologia Chip System Nawigacja Galileo Gps Windows Linux Galeria Software Hardware Top 500 Superkomputery Serwer Wirtualizacja Flash Pamięci Internet Plikownia YouTube Gry Radio Amd Panasonic Nokia Nikon Sony OS Cloud Computing Red Hat Enterprise Toshiba LTE 4G Lockheed Martin Motorola IBM Internet Explorer 11 Grafen Wirtualna Mapa Krakowa Lamusownia Kraków DVB-T2 TeamViewer 13.0 Fifa 2018 Trasy rowerowe Pro Evolution Soccer 2018 Mozilla Firefox Pity 2017 Rakiety NSM Windows 8 Sony Xperia Tablet S LEXNET Samsung Galaxy S9 Dworzec Główny Kraków PKP Windows Phone Windows 10 Microsoft Lumia 950



  Po raz kolejny Boeing wygrywa kontrakt na 35mld $.
Artykul
Kategoria : Militaria
Dodany : 28.02.2011 14:11
Komentarze : 0



Czy wreszcie jest światełko w tunelu? Mają nadzieje, że tak, bo dziś USAF - po raz trzeci - ogłosił zwycięzcę lukratywnego kontraktu tankowca-cysterny KC-X.



Boeing wygrał za pierwszym razem, ale umowa została odwołana. Northrop-EADS wygrał, gdy umowa została wprowadzona do gry po raz drugi, ale skuteczne lobbowania Boeing'a spowodowały, że konsorcja Northrop-EADS straciły kontrakt.



Tym razem Boeing otrzymał kontrakt na produkcję 179 samolotów która ma zastąpić starzejącą się flotę tankowców KC-135. Cysterna zostanie oznaczona KC-46A i pierwsze jej dostawy nastąpią w 2017 roku. Boeing twierdzi, że KC-46A będzie wspierać 50.000 miejsc pracy i 800 dostawców na terenie 40 państw.

"Jesteśmy zaszczyceni, że mamy możliwość zbudowania nowoczesnej cysterny-tankowca następnej generacji Air Force i który będzie stanowić istotne wsparcie mężczyzn i kobiet naszych sił zbrojnych", powiedział Jim McNerney, prezes i dyrektor generalny firmy Boeing. " Nasz zespół jest gotowy zastosować nasze 60-letnie doświadczenie aby opracować i zbudować samolot, który będzie służyć narodowi w najbliższych dziesięcioleciach".

"Kontrakt ten nie byłby możliwy do zrealizowania bez setek pracowników Boeinga w całym przedsiębiorstwie, a także tysiące naszych kooperantów na całym świecie, którzy koncentrują się z na naszych projektach i są zobowiązani do zaoferowania rozwiązań, które są inowacyjne i posiadają najlepsze wartości" powiedział Dennis Muilenburg, prezes Boeing Defense, Space & Security." Ten kontrakt jest również hołdem dla pracowników działów Sił Powietrznych i Obrony, którzy pracowali non stop, niestrudzenie, aby proces, zamówień publicznych był uczciwy działał z zasadą fair-play, prowadząc w końcu do wyboru naszej oferty dla tego projektu.

"Co za wspaniały dzień dla firmy Boeing i dla 11.000 pracowników przemysłu lotniczego w stanie Waszyngton, bo tyle osób będzie odgrywać rolę przy montażu tankowca Nowej Generacij", powiedział gubernator Chris Gregoire Washington. "W wyniku otwartego, przejrzystego procesu wyboru ofert, Departament Obrony wybrał nas, mówiłem przez cały czas - to, że Boeing zaprojektował najbezpieczniejszy, najbardziej opłacalny tankowiec-cysternę, który służyć będzie dobrze zarówno naszym siłom zbrojnym jak i naszym podatnikom.

"Chcę pochwalić firmę Boeing za swoją determinację i ogromną pracę do niniejszej umowy. Był to żmudny proces, a Boeing zasługuje na pochwałę za swoje zaangażowanie pracowników, jak również mężczyzn i kobiet służących w US Air Force. "

EADS będzie miał oczywiście szansę na złożenie odwołania za ten ogłoszony ostatni werdykt, ale nie ma żadnych wskazówek, że będzie uznany.

źródło: MRT (via US Air Force)
  



^ Wróć do góry ^
Powered by MRT Net 2004-2024.