Logowanie

Ukryj panel

Strona główna
MRT Net
Reklama
Logowanie
Nick :
Hasło :
 Zapisz
Rejestracja
Zgubiłeś hasło ?

Kamerki internetowe.

Panel sterowania
MRT Net
Aktualności
Artykuły
Archiwum
Czas na narty !
Czas na rower !
Zwiedzaj Kraków
Plikownia
Linki
Kalendarz
Galeria
Radio Online
Gry Online
Twój YouTube!
Ankiety
Newsletter
RSS
Księga gości
Wyszukiwarka
Kontakt

Reklama
MRT Net

40% zniżki karnet w PKL.

Partnerzy

Wyszukiwarka
Zaawansowane szukanie

Chmura Tag'ów
Microsoft Programy Samsung Wave Android Bada Aktualności Linki Nowości Informacje Fotografia T-Mobile Technologie Adobe Specyfikacje Galaxy Premiera Zapowiedzi Intel Nvidia Kraków Architektura Biotechnologia Chip System Nawigacja Galileo Gps Windows Linux Galeria Software Hardware Top 500 Superkomputery Serwer Wirtualizacja Flash Pamięci Internet Plikownia YouTube Gry Radio Amd Panasonic Nokia Nikon Sony OS Cloud Computing Red Hat Enterprise Toshiba LTE 4G Lockheed Martin Motorola IBM Internet Explorer 11 Grafen Wirtualna Mapa Krakowa Lamusownia Kraków DVB-T2 TeamViewer 13.0 Fifa 2018 Trasy rowerowe Pro Evolution Soccer 2018 Mozilla Firefox Pity 2017 Rakiety NSM Windows 8 Sony Xperia Tablet S LEXNET Samsung Galaxy S9 Dworzec Główny Kraków PKP Windows Phone Windows 10 Microsoft Lumia 950



  Audi A1 Sportback
Artykul
Kategoria : Motoryzacja
Dodany : 18.11.2011 10:48
Komentarze : 0



Zbudowane w oparciu o płytę podłogową volkswagena polo audi A1 zadebiutowało na zeszłorocznym salonie motoryzacyjnym w Genewie.



Wyniki sprzedaży samochodu, który walczyć musi na rynku m.in. z alfą romeo mito czy mini, póki co dalekie są od oczekiwań zarządu firmy z Ingolstadt. Wkrótce może się to jednak zmienić. Paletę modelu A1 uzupełniła właśnie odmiana sportback, czyli wersja z pięciorgiem drzwi.

Zobacz zdjęcia Audi A1 Sportback

A1 sportback mierzy 3,95 m długości i 1,74 m szerokości. Wymiary są więc identyczne, jak w przypadku wersji trzydrzwiowej. Taki sam jest również rozstaw osi - 2,47 m.

Kufer "familijnej" wersji mieści 270 l bagażu. Po rozłożeniu oparć tylnej kanapy przestrzeń bagażową powiększyć można do 920 litrów.

Z zewnątrz, oprócz dodatkowej pary drzwi, samochód niewiele różni się od pierwotnej wersji. Tylne światła wykonano w technologii LED, charakterystyczne dla nowych modeli Audi, ledowe światła do jazdy dziennej to element wyposażenia opcjonalnego. Lista tego ostatniego, jak przystało na auto klasy premium, jest imponująca. Klienci zażyczyć mogą sobie np. system Audi on line z Google Street View, panoramiczny dach, czy nagłośnienie sygnowane logiem Bang&Olufsen.

Podstawową jednostką napędową będzie benzynowe 1,2 TFSI o mocy 86 KM. W ofercie jest też dobrze znane 1,4 TFSI rozwijające 122 KM. Topowa odmiana tej jednostki oferowana w A1 sportback osiąga 185 KM. W ofercie pojawi się też nowa wersja - 1,4 TFSI o mocy 140 KM, która - jeśli wierzyć danym producenta - zużywać ma średnio zaledwie 4,7 l benzyny na 100 km.

Nie zapomniano również o miłośnikach jednostek wysokoprężnych. Najsłabszy model - 1,6 TDI rozwija moc 90 KM. Mocniejszy - również 1,6 TDI - dysponuje mocą 105 KM. W ofercie znalazł się również dobrze znany 2,0 TDI rozwijający 140 KM.

Samochód pojawi się w salonach Audi z początkiem przyszłego roku. Wówczas poznamy również jego ceny. Przypominamy, że w Polsce za najtańsze, trzydrzwiowe, audi A1 z silnikiem 1,2 TFSI o mocy 86 KM zapłacić trzeba ok. 68 tys. zł.



źródło: interia
  



^ Wróć do góry ^
Powered by MRT Net 2004-2025.