Męskie Granie Orkiestra 2025 z kosmicznym składem i nowym singlem
Znamy już skład tegorocznej Męskie Granie Orkiestry. Na trasie 2025 usłyszymy Natalię Przybysz, Ralpha Kaminskiego, Igora Herbuta i Błażeja Króla.
Artyści nagrali wspólnie premierowy singiel "To bardzo ziemskie", do którego powstał też teledysk z elementami science fiction. Zespół wystąpi podczas sobotnich koncertów na trasie Męskie Granie, sponsorowanej przez Żywca. Ostatnie bilety są jeszcze dostępne na eBilet.pl.
źródło: youtube
W tegorocznej orkiestrze aż troje artystów debiutuje w tym składzie. Natalia Przybysz to uznana wokalistka sceny alternatywnej. Ralph Kaminski i Igor Herbut słyną z nowatorskiego podejścia do muzyki. Z kolei Błażej Król to jeden z filarów projektu -- brał już udział w trasie.
Singiel "To bardzo ziemskie" powstał we współpracy z producentem DrySkull. Na koncertach artystom towarzyszyć będzie 12-osobowy zespół instrumentalny.
Za klip do utworu odpowiada Mac Adamczak, zdjęcia realizował Michał Dymek ("Dziewczyna z igłą").
- W tym roku w orkiestrze udało się połączyć cztery wyjątkowe osobowości - podkreśla Dorota Nowakowska-Postolko z marki Żywiec.
Start koncertów już niebawem.
źródło: zywiec
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz
Napisane przez Pawel w piątek 13 czerwiec 2025 o 03:53 (0)
Adidas świętuje jubileusz Piotra Zielińskiego. Specjalne buty
100 meczów w reprezentacji Polski - to jubileusz, który dziś świętuje Piotr Zieliński. Z tej okazji adidas przygotował dla pomocnika wyjątkową wersję butów F50 -- personalizowany model "PZ100".
Buty mają ręcznie malowaną biało-czerwoną szatę, inspirowaną barwami narodowymi, oraz dedykowane logo "PZ100". Za personalizację odpowiadał OuQier, znany artysta specjalizujący się w customizacji obuwia. Dla Zielińskiego będzie to setny występ w kadrze, którą reprezentuje od 2013 roku. Na koncie ma dotąd 99 meczów, 14 goli i 16 asyst. Grał na Euro i mundialach, występował pod wodzą siedmiu selekcjonerów. Klubowo zdobył mistrzostwo Włoch z Napoli, dziś reprezentuje Inter Mediolan.
Moment wręczenia spersonalizowanych butów został zarejestrowany i opublikowany w mediach społecznościowych zawodnika.
źródło: adidas
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz
Napisane przez Pawel w czwartek 12 czerwiec 2025 o 08:48 (0)
Letnie brzmienia 2025 na Spotify: te utwory będą rządzić wakacjami.
Spotify opublikowało swoje prognozy na największe hity lata 2025. W tym roku listę zdominowały gatunkowe kolaboracje, debiutanci oraz ponadczasowe piosenki o miłości.
Całość zebrano na specjalnej playliście "Hity Lata", wzbogaconej o dodatkowe treści redakcyjne w aplikacji. Na czoło zestawienia wysuwa się polska muzyka - wśród najczęściej komentowanych utworów znalazły się: ● "CAŁE LATO" Sobla, ● duet Mata i Maryla Rodowicz ("To tylko wiosna"), ● refleksyjny utwór Dawida Podsiadły i Kaśki Sochackiej ("samoloty"),
a także nowa wersja wiersza Haliny Poświatowskiej - "Kiedy umrę kochanie" w wykonaniu sanah i Kasi Kowalskiej.
Zaskoczeń dostarczają również debiutanci i niszowe brzmienia - m.in. MODELKI, Żabson, majtis, Alien BSC i samunowak czy reprezentanci projektu Nowe Rozdanie. Na scenie międzynarodowej dominują tematy miłości: od Eda Sheerana po Damiano Davida (Maneskin).
Wśród ważnych wydarzeń tego lata znalazł się również nowy singiel Męskie Granie Orkiestra ("to bardzo ziemskie"), a także viralowy kawałek "w co ja się wjebałem" z programu Rhythm + Flow Polska. Hity lata 2025 według Spotify: Sobel - CAŁE LATO Mata, Maryla Rodowicz - To tylko wiosna Dawid Podsiadło, Kaśka Sochacka - samoloty Alex Warren - Ordinary MODELKI - Miss Dior Żabson - LOLA WizTheMc, bees & honey - Show Me Love Sentino - CASABLANCA Doechii - Anxiety po prostu Kajtek, Zippy Ogar, Shelast, matiorzel, Nowe Rozdanie - w co ja się wjebałem - Nowe Rozdanie | Sezon 1 Ed Sheeran - Azizam White 2115 - Lovestory Ravyn Lenae - Love Me Not majtis, Alien BSC, samunowak - vip Damiano David - The First Time Bajorson - Bailando sanah, Kasia Kowalska - Kiedy umrę kochanie (H. Poświatowska) sombr - undressed Męskie Granie Orkiestra, Natalia Przybysz, Ralph Kaminski, Igor Herbut, Błażej Król - to bardzo ziemskie Enrique Iglesias, Pitbull, IAmChino - Tamo Bien
źródło: spotify
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz
Napisane przez Pawel w środa 11 czerwiec 2025 o 07:46 (0)
SkyShowtime zapowiada swoją pierwszą polską produkcję dokumentalną - Krychowiak: krok od szczytu
SkyShowtime wkracza w świat produkcji dokumentalnych. Pierwszym oryginalnym projektem w tym gatunku będzie film Krychowiak: krok od szczytu -- opowieść o życiu byłego reprezentanta Polski w piłce nożnej Grzegorza Krychowiaka.
Projekt został oficjalnie ogłoszony podczas konferencji Content Warsaw przez Monty'ego Sarhana, CEO SkyShowtime, oraz Edytę Pytlewską-Mele, Senior Regional Content Director CEE. Premiera dokumentu w SkyShowtime zaplanowana jest jeszcze na ten rok.
Jak podkreślają twórcy, Krychowiak: krok od szczytu nie będzie klasycznym dokumentem sportowym. To opowieść o stylu życia Grzegorza Krychowiaka i jego żony, Celii Jaunat - francuskiej modelki i bodybuilderki. Kamera śledzi parę zarówno w życiu prywatnym, jak i zawodowym, pokazując mniej znane kulisy ich codzienności, ambicji i pasji.
-SkyShowtime chce być miejscem, gdzie opowiadane są wyjątkowe, oryginalne historie - także dokumentalne. Zainteresowanie polskimi produkcjami na naszej platformie jest ogromne - podkreśla Monty Sarhan.
Za produkcję filmu odpowiada Papaya Films. Producentem kreatywnym jest Kacper Sawicki, a reżyserem Jan Dybus (Wilk, Kuba).
źródło: skyshowtime
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz
Napisane przez Pawel w wtorek 10 czerwiec 2025 o 09:43 (0)
Maciej Musiał wraca w kampanii "Chce się Ż w rozkwicie" - tym razem z Żabką
Żywiec kontynuuje kampanię "Chce się Ż w rozkwicie", ponownie z udziałem Macieja Musiała. Nowa odsłona akcji realizowana jest w partnerstwie z siecią Żabka i promuje smakowe warianty piw bezalkoholowych 0,0%.
Musiał, rower, kwiaty i nowy smak tylko w Żabce W ramach działań aktor wyrusza na ulice z brandingiem Żywca, rozdając kwiaty i bezalkoholowe piwo. Na potrzeby kampanii powstał nowy spot - dostępny już na YouTube - w którym marka podkreśla, że wiosna to najlepszy moment, by "Chcieć się Ż".
źródło: youtube
W centrum uwagi znalazł się nowy wariant Żywiec Porzeczkaż z nutą Rozmarynu 0,0%, dostępny wyłącznie w sklepach Żabka. To jedna z kilku limitowanych wersji piwa bezalkoholowego przygotowanych specjalnie dla sieci.
Nowe smaki i "Kwiaty Polskie" na półkach Rodzina smaków Żywiec 0,0% obejmuje m.in.: ● Żywiec Lemonż z nutą Cola ● Malinaż z trawą cytrynową ● Miętaż z bergamotką ● Pomelonż z cytrusami (tylko Żabka) ● Porzeczkaż z rozmarynem (tylko Żabka)
W sprzedaży pojawiła się również nowa linia "Kwiaty Polskie" - z Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%. Realizacja kampanii ● Kreacja: Grupa Kreatywna CUKIER, 2012 Agency ● Produkcja: Creators Tribe ● Media: Starcom ● BTL i PR: Artegence, HOPE ● Reżyseria spotu: Wojciech Barczuk
Czy piwo 0,0% z ziołową nutą i znaną twarzą w kampanii to tylko sezonowy trend - czy realna alternatywa dla klasycznych napojów wśród młodych dorosłych?
źródło: zywiec
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz
Napisane przez Piotr w piątek 06 czerwiec 2025 o 04:29 (0)
Netia z gigabitowym internetem na całej sieci FTTH Orange
Netia poszerzyła współpracę z Orange Polska, uzyskując dostęp do całego zasięgu sieci światłowodowej FTTH tego operatora.
Dzięki temu szybki internet Netii (do 1 Gb/s) dociera już do blisko 10 mln gospodarstw domowych w Polsce, co oznacza pokrycie ponad 70% wszystkich lokali mieszkalnych w kraju.
Nowy zasięg: +0,7 mln adresów W ramach umowy Netia zyskała dostęp do 2,6 mln lokalizacji w sieci Orange, z czego ponad 700 tys. to zupełnie nowe punkty, wcześniej dostępne tylko dla Orange i - od 2018 r. - dla T-Mobile. Chodzi o tereny wyłączone spod obowiązków regulacyjnych, m.in. Warszawa, Poznań, Łódź, Katowice i Wrocław. - Usługi gigabitowe Netii docierają już do blisko 10 mln adresów - powiedział Tomasz Dakowski, Członek Zarządu Netii.
Czy współpraca między operatorami to przyszłość rynku telekomunikacyjnego - czy tylko doraźne rozwiązanie na czas modernizacji własnych sieci?
źródło: netia
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz
Napisane przez Piotr w czwartek 05 czerwiec 2025 o 07:12 (0)
FENOMEN Podsiadły: 24 młodych twórców z szansą na debiut, nagrody i scenę festiwalu ZORZA
Dawid Podsiadło ogłosił finalistów FENOMENU - interdyscyplinarnego projektu łączącego muzykę, fotografię, grafikę i wideo.
Inicjatywa, realizowana przy wsparciu T-Mobile i festiwalu ZORZA, wyłoniła 24 artystów i 6 zespołów twórczych, które przez najbliższe trzy miesiące będą wspólnie pracować nad premierowymi projektami.
"Szukaliśmy emocji, nie perfekcji" - Nie szukaliśmy technicznej perfekcji, tylko osobowości, które coś czują i potrafią to pokazać - mówi Dawid Podsiadło, pomysłodawca FENOMENU. Jury, w skład którego weszli m.in. Dorota Szulc, Bartłomiej Walczuk i Daniel Jaroszek, wybrało uczestników spośród kilku tysięcy zgłoszeń.
Efektem programu będą 6 utworów, 6 teledysków, 6 sesji zdjęciowych i 6 opraw graficznych. Zwycięzcy mają także szansę na stypendia o łącznej wartości 200 tys. zł, a najlepszy muzyk - na support podczas trasy Podsiadły. Finaliści FENOMENU - kreatywni z całej Polski MUZYKA: Daniel Godson, Kachus, Krzyk Mody, Livka, NEWSKIN, Odet FOTOGRAFIA: Alicja Kozak, Aleksandra Szczęch-Stencel, Krzysztof Żabski, Paulina Byczek, Róża Kadi, Szymon Kowalczyk VIDEO: Aleksy Kostka-Zawadzki, Dominik Nawrocki, Karolina Wojtas, Maciej Buszman, Magdalena Chmielewska, Tomasz Kempski GRAFIKA: Amelia Cel, Henryk Brzeski, Jakub Szlaszyński, Kasia Friedrich, Krzysztof Piła, Zu Rogala
Dodatkowo wyróżniono 12 artystów muzycznych, którzy wystąpią jednorazowo podczas ZORZY, m.in.: Ania Szlagowska, daymond, Rozen, Runforrest, Wiktor Waligóra.
8 milionów wyświetleń i druga pula biletów Zgłoszenia uczestników osiągnęły już ponad 8 mln wyświetleń w mediach społecznościowych, co potwierdza skalę zainteresowania młodych twórców.
Festiwal ZORZA startuje już 6-7 czerwca w Poznaniu. Po błyskawicznej wyprzedaży pierwszej puli, do sprzedaży trafiła limitowana liczba dodatkowych biletów - dostępna tylko na ebilet.pl.
źródło: t-mobile
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz
Napisane przez Piotr w środa 04 czerwiec 2025 o 07:27 (0)
One UI 8: nowy interfejs Samsunga z Galaxy AI i multimodalnością
Samsung prezentuje One UI 8 - najbardziej zaawansowany interfejs w historii Galaxy. System zadebiutuje latem wraz z nową generacją składanych smartfonów i opiera się na inteligentnym agencie AI zoptymalizowanym dla różnych typów urządzeń.
Multimodalna AI, Now Bar i personalizacja One UI 8 wprowadza: ● multimodalność AI - system rozumie, co użytkownik widzi lub ogląda i proponuje działania, ● spersonalizowane sugestie oparte na kontekście i nawykach, ● Now Bar i Now Brief - inteligentne podsumowania i szybkie informacje, ● szybkie aktualizacje dzięki integracji z Androidem 16. Beta testy startują już dziś dla serii Galaxy S25 w Polsce i kilku innych krajach. Nowe narzędzia i większa wygoda Wśród nowości: ● Auracast - współdzielone audio przez Bluetooth LE (np. Galaxy Buds3, aparaty słuchowe), ● obsługa serwisowa NFC i QR - szybka rejestracja bez wpisywania danych, ● ulepszona aplikacja Przypomnienie z funkcjami współdzielenia i sterowania głosowego, ● Szybkie Udostępnianie jednym kliknięciem z poziomu Quick Settings. Prywatność i bezpieczeństwo System oferuje pełną kontrolę nad danymi: ● Knox Vault izoluje dane w zabezpieczonej przestrzeni, ● użytkownik może wybrać, czy AI przetwarza dane lokalnie, czy w chmurze, ● czytelne ustawienia prywatności zapewniają transparentność.
Czy interfejs oparty na sztucznej inteligencji stanie się nowym standardem w mobilnym UX - czy użytkownicy nadal wolą prostotę zamiast proaktywności AI?
źródło: samsung
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz
Napisane przez Piotr w wtorek 03 czerwiec 2025 o 07:25 (0)
Orange rozdaje bonusy na Dzień Dziecka.
Orange rozdaje bonusy na Dzień Dziecka. Darmowy pakiet minut, SMS-ów i 5 GB dla użytkowników na kartę Orange przygotowało prezent z okazji Dnia Dziecka dla klientów korzystających z ofert na kartę. Użytkownicy mogą odebrać darmowy pakiet: nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci oraz 5 GB internetu.
Promocja obowiązuje od 28 maja do 1 czerwca 2025 roku. Co oferuje Orange? W zależności od taryfy, pakiety różnią się nieznacznie: ● Orange Free: Rozmowy, SMS-y, MMS-y bez limitu + 5 GB. ● Zawsze Bez Limitu: 5 GB i dodatkowe 5 dni ważności dotychczasowego pakietu. ● ważność prezentu: 5 dni od momentu aktywacji. Jak odebrać prezent? ● Orange Free: SMS o treści DZIECKO na bezpłatny numer 364. ● Zawsze Bez Limitu: SMS o treści NIESPODZIANKA na numer 364. ● Alternatywnie: aktywacja przez aplikację Mój Orange w zakładce Pakiety i Usługi. Dodatkowy bonus dla abonamentowców Równolegle trwa promocja "Środy z Mój Orange". Tym razem użytkownicy abonamentowi mogą aktywować bezpłatny, dwumiesięczny dostęp do usługi Lokalizator - szczególnie przydatnej rodzicom.
Czy bonusy na kartę i dodatki w abonamencie to sposób na zatrzymanie klientów w Orange, czy tylko symboliczny gest?
źródło: orange
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz
Napisane przez Piotr w poniedziałek 02 czerwiec 2025 o 07:16 (0)
Duolingo zastąpi kontraktorów agentami AI
Prezes firmy zapowiada rewolucję oraz przejście na model "AI first".
Duolingo zastąpi pracowników zewnętrznych sztuczną inteligencją. Firma zamierza odciążyć swoich pracowników od powtarzalnych zadań. Duolingo nie planuje redukcji zatrudnienia wśród pracowników etatowych.
Duolingo od lat pozostaje jedną z najbardziej znanych aplikacji mobilnych z sektora edukacyjnego. Rozwiązanie to w prosty, przyjemny sposób pomaga uczyć się języków obcych, a dodatkowe rozwiązania grywalizacji bardzo dobrze wpływają na systematyczność nauki.
Zgodnie z najnowszymi informacjami przekazanymi przez współzałożyciela oraz CEO firmy – Luisa von Ahna – Duolingo przejdzie szeroko zakrojoną reorganizację wewnętrzną.
Duolingo „stopniowo przestanie wykorzystywać wykonawców do wykonywania pracy, z którą może sobie poradzić sztuczna inteligencja“, a sama firma w coraz większym stopniu polegać będzie na sztucznej inteligencji.
Według von Ahna, bycie „AI-first” oznacza, że firma „będzie musiała przemyśleć wiele z tego, jak pracuje” i że „wprowadzanie drobnych poprawek do systemów zaprojektowanych dla ludzi nas tam nie zaprowadzi”. W ramach tej zmiany firma wprowadzi „kilka konstruktywnych ograniczeń”, w tym zmiany w sposobie współpracy z kontrahentami, szukając zastosowania sztucznej inteligencji przy zatrudnianiu i ocenach wyników, a także, że „liczba pracowników będzie zwiększana tylko wtedy, gdy zespół nie może zautomatyzować większej części swojej pracy”.
Jednocześnie von Ahn twierdzi, że „Duolingo pozostanie firmą, która bardzo dba o swoich pracowników” i że „nie chodzi o zastąpienie ich sztuczną inteligencją”. Zamiast tego mówi, że zmiany mają na celu „usunięcie wąskich gardeł”, aby pracownicy mogli „skupić się na kreatywnej pracy i prawdziwych problemach, a nie na powtarzalnych zadaniach”.
źródło: duolingo
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz