Logowanie

Ukryj panel

Strona główna
MRT Net
Reklama
Logowanie
Nick :
Hasło :
 Zapisz
Rejestracja
Zgubiłeś hasło ?

Kamerki internetowe.

Panel sterowania
MRT Net
Aktualności
Artykuły
Archiwum
Czas na narty !
Czas na rower !
Zwiedzaj Kraków
Plikownia
Linki
Kalendarz
Galeria
Radio Online
Gry Online
Twój YouTube!
Ankiety
Newsletter
RSS
Księga gości
Wyszukiwarka
Kontakt

Reklama
MRT Net

40% zniżki karnet w PKL.

Partnerzy

Wyszukiwarka
Zaawansowane szukanie

Chmura Tag'ów
Microsoft Programy Samsung Wave Android Bada Aktualności Linki Nowości Informacje Fotografia T-Mobile Technologie Adobe Specyfikacje Galaxy Premiera Zapowiedzi Intel Nvidia Kraków Architektura Biotechnologia Chip System Nawigacja Galileo Gps Windows Linux Galeria Software Hardware Top 500 Superkomputery Serwer Wirtualizacja Flash Pamięci Internet Plikownia YouTube Gry Radio Amd Panasonic Nokia Nikon Sony OS Cloud Computing Red Hat Enterprise Toshiba LTE 4G Lockheed Martin Motorola IBM Internet Explorer 11 Grafen Wirtualna Mapa Krakowa Lamusownia Kraków DVB-T2 TeamViewer 13.0 Fifa 2018 Trasy rowerowe Pro Evolution Soccer 2018 Mozilla Firefox Pity 2017 Rakiety NSM Windows 8 Sony Xperia Tablet S LEXNET Samsung Galaxy S9 Dworzec Główny Kraków PKP Windows Phone Windows 10 Microsoft Lumia 950



  Windows 7 - rynkowy sukces Microsoftu.
Artykul
Kategoria : Software
Dodany : 27.12.2010 10:56
Komentarze : 0



Po 13 miesiącach od wprowadzenia Windows 7 niewątpliwie można ocenić jako sukces Microsoftu.



Zdaniem Rafała Albina przedsiębiorstwa są gotowe do wdrożenia Windows 7. Decydują się na te rozwiązanie ze względu na doskonałe przystosowanie produktu do oczekiwań i potrzeb użytkowników. - Pomiędzy systemem operacyjnym XP i Windows 7 jest 9 lat różnicy, co pozwoliło Microsoftowi na dokładną analizę tego, czego oczekują klienci.

System XP przyjmowany byłe na rynku ze zdecydowanie większym opóźnieniem niż Windows 7, a w porównywalnym, pierwszym okresie XP miał znacznie gorsze wyniki sprzedaży niż 7. - Wysoki wolumen sprzedaży nowego systemu nie wynika z tego, że na rynku nie ma starszych systemów operacyjnych, bo przy umowach volumenowych ciągle obowiązuje prawo do downgrade'u - firmy mogą sobie zainstalować XP, ale zauważalnie wzrasta liczba wdrożeń Windows 7 w stosunku do liczby licencji XP. - Powiedział Albin.

Pozwala to stwierdzić, że firmy chcą nowego systemu, mimo, że nie muszą z niego korzystać. Prawdopodobnie zmiany są również napędzane wymaganiami otoczenia, które wymaga od przedsiębiorstw unowocześnienia najważniejszej infrastruktury komputerowej, na której pracują.

Microsoft przy dużych wdrożeniach udziela przedsiębiorcom wsparcia i pilotuje modernizację. Dzięki temu klient przechodząc na nowy system otrzymuje fachowy support. Zmiana systemu operacyjnego jest bardzo czasochłonna, wiąże się z dużymi reformami, jakie przedsiębiorstwa muszą przygotować i zrealizować. Należy między innymi dostosować do nowego systemu inne narzędzia i aplikacje z których korzystają firmy.

Równie optymistycznie, a może nawet bardziej, do nowego systemu podchodzą klienci indywidualni, którzy chętnie dokonują zakupu nowych komputerów, zarówno laptopów jak i komputerów stacjonarnych z systemem Windows 7. Od dnia premiery na świecie sprzedano ponad 235 milionów kopii Windows 7. Wśród klientów przeprowadzono ankietę, z której wynika, że 94 proc. nabywców jest zadowolonych z nowego systemu. Z badania wynika również, że 86 proc. konsumentów zarekomendowałoby nowy system innym użytkownikom. Obecnie ponad 17 proc. komputerów funkcjonujących na świecie ma system operacyjny Windows 7.

Klienci często pytają o możliwość zakupu systemu Windows 7, który cieszył się sporą popularnością już od momentu wprowadzenia go do sprzedaży w październiku zeszłego roku - powiedział Adam Maziakowski - kierownik sprzedaży Saturn Złote Tarasy. Równie pozytywnie o systemie i zainteresowaniu klientów wyrażają się inni dystrybutorzy.



Windows 7 którego premiera była rok temu wciąż bardzo dobrze sprzedaje się. Powiedział Jacek Marynowski, główny specjalista działu zakupów w Vobis.

Jego zdaniem przyczyn zainteresowania nowym systemem wśród klientów indywidualnych jest kilka. - System jest bardzo udany i pozbawiony wszystkich wad Visty. To znaczy nie jest ociężały, nie pożera zasobów i nie zadaje tysiąca idiotycznych pytań "Czy jesteś na pewno pewien, że jesteś pewien że chcesz zrobić to co chcesz zrobić." Co ciekawe jądro jest to same, natomiast sprzęt w końcu dorósł do obsługi nowego systemu. Inna sprawa, że nie ma już dostępu do XP, ale nie wielu klientów płacze po jego stracie. Obecnie najlepiej sprzedaje się wersja MS Windows 7 Home Premium Upgrade - w wersji BOX - wynika to z bardzo atrakcyjnej ceny 349 z VAT. Dużo słabiej niż XP Professional sprzedaje się wersja MS Windows 7 Professional, która co ciekawe ma "wbudowany" XP Professional, ale tak już jest z klientem biznesowym, że dłużej trwa czas wymiany technologii i przejścia na Nowy system - dodał Marynowski.

Wszyscy oczekujemy kolejnej wersji systemu, ale na razie o 8 nikt w Microsoft nie chce rozmawiać, mamy jednak nadzieję, że specyfikacja objętego tajemnicą produktu Microsoft pojawi się w mediach, być może już podczas targów CES w Las Vegas na początku stycznia przyszłego roku.

źródło: onet

  



^ Wróć do góry ^
Powered by MRT Net 2004-2025.