Oto pierwszy trailer Assassin's Creed III. Amerykańska rewolucja pełną gębą! Bohaterem zwiastuna jest asasyn Connor, rdzenny Amerykanin, który walczy w obronie swojej ziemi.
źródło: youtube, ubisoft
Nad Assassin's Creed III czuwa od strony kreatywnej nowy projektant, Alex Hutchinson, który stwierdził, że walka w AC była słaba i trzeba zrobić nową. Wspomniał też o bieganiu po lasach.
Dosłownie nową. W wywiadzie dla Game Informera Hutchinson stwierdził, że jest kilka aspektów, które w grze można przygotować lepiej, niż w poprzednich odsłonach. Jednym z nich ma być walka.
Cytat : Myślę, że możemy zaprojektować znacznie lepszy system walki. Wyrzucimy więc wszystko, co mieliśmy do tej pory i odbudujemy całkowicie od podstaw.
Pojawiły się też słowa o podążaniu w stronę większej otwartości świata i odejściu od liniowego przechodzenia kolejnych misji.
Cytat : Chciałbym odejść od liniowej natury przechodzenia z misji do misji, jak to miało miejsce w poprzedniej odsłonie. Oczywiście sama historia jest wielkim kręgosłupem w tej grze, ale dająca szansę na inne wydarzenia dziejące się w świecie, na możliwość robienia różnych rzeczy w zależności od różnych warunków i pobocznych wątków.
Na koniec pozostał jeden z elementów, które gracze w serii Assassin's Creed kochali, a której w trzeciej odsłonie też nie zabraknie, czyli szybkiego i efektownego przemieszczania się po otoczeniu. W przypadku Assassin's Creed 3 takim otoczeniem, w którym Connor będzie czuł się najlepiej, będą lasy.
Cytat : Były już gry z lasami, gdzie drzewa były elementem trwałym. To były tylko drzewa, przechodzi się obok nich. Fakt, że to jest drzewo, nie ma żadnego znacznia. To może być latarnia, skrzynia, cokolwiek. Jeżeli jednak zaprojektujemy lasy tak, jak projektowane były miasta dla Altaira i Ezio, to będzie to wielkie.
źródło: ubisoft
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz