

Z usług komórkowej sieci Play korzysta już 7,8 mln użytkowników, z czego większość stanowią klienci usług "na kartę" - wynika z danych za pierwsze sześć miesięcy 2012 roku przedstawionych przez operatora.
Jak wynika z danych przedstawionych przez P4 za pierwsze półrocze 2012 roku, z usług komórkowej sieci Play korzysta już 7,8 mln użytkowników, co w ujęciu rocznym oznacza wzrost o 32 proc. Wciąż 44 proc. bazy (3,432 mln) stanowią klienci abonamentowi (wzrost o 176 tys. abonentów w ostatnim kwartale) a 56 proc. (4,368 mln) klienci usług pre-pai , czyli "na kartę .(wzrost o 224 tys. użytkowników w ostatnim kwartale). Operator szacuje, że jego udział w rynku wynosi 15 proc.
Z zaprezentowanych danych wynika także, że w pierwszym półroczu 2012 roku przychody operatora wyniosły 1,6 mld zł, co w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej oznacza wzrost o 33 proc. Filetowy operator chwali się także, że jest liderem rynku MNP - 64 proc. klientów zmieniających operatora wybrało Play.
Operator poinformował także, że Formułą 4.0 stanowi już ponad 15 proc. sprzedaży. Zaprezentowano także wyniki sprzedaży urządzeń Apple w sieci Play. Aż 89 proc. kupujących telefon Apple wybiera iPhone 4S, a 98 proc. klientów decydujących się na urządzenia Apple wybiera taryfy dedykowane dla iPhone.
Najlepiej sprzedającym się smartfonem w sieci Play jest Samsung Galaxy Gio, z kolei w biznesie powodzeniem cieszy się smartfon Samsung Galaxy S+. Operator zdradził także, że w ofercie dostępnych jest już 50 smartfonów pracujących w technologii HD Voice, a wkrótce pojawi się 10 kolejnych.
źródło: play via puls biznesuJeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter