

UPC w ramach strategii powiększania zasięgu swoich usług, startuje z ofertą detaliczną i biznesową w Rzeszowie. Mieszkańcy tego miasta, wraz z uruchomieniem oferty operatora, poznają m.in. możliwości innowacyjnej platformy Horizon, łączącej w sobie trzy usługi (telewizję, internet i telefon) w jednym urządzeniu, oraz zalety telewizji mobilnej i superszybkiego internetu z prędkością aż do 250 Mb/s.
Kampania informacyjna w Rzeszowie rozpoczyna się 15 lipca, a oferta UPC będzie dostępna w tym mieście tuż po wakacjach. Także od 15 lipca działa dedykowana strona Rzeszow.upc.pl. Umożliwi ona klientom pozostawienie swoich danych kontaktowych w celu umówienia wizyty instalatora.
Od 17 sierpnia czynny będzie pierwszy salon sprzedaży UPC w Rzeszowie, usytuowany w centrum handlowym Galeria Rzeszów.
Rzeszów to dynamicznie rozwijające się miasto, które znajduje się w krajowej czołówce pod względem inwestycji w przeliczeniu na jednego mieszkańca. To właśnie dlatego dostrzegliśmy i zdecydowaliśmy się rozwijać nasze usługi właśnie tutaj. Wchodzimy na lokalny rynek i będziemy walczyć o klientów, którzy oczekują usług w najwyższej jakości i adekwatnej cenie
- mówi Jerzy Gołębiowski, członek zarządu UPC Polska odpowiedzialny za rozwój.
W zasięgu sieci UPC Polska znajduje się obecnie ponad 2,7 mln gospodarstw domowych. Klienci indywidualni mogą korzystać z internetu o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi z internetu o szybkości pobierania danych do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s. Klientom biznesowych oferujemy również szereg usług dodatkowych dedykowanych dla biznesu, jak np. stały adres IP, gwarancja SLA, Microsoft Office 365.
źródło: upcJeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter