

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo będzie sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej przez kolejne cztery lata. Wspólnie ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce spółka przedstawiła długofalowy plan rozwoju tej dyscypliny sportu w naszym kraju. PGNiG pozostaje sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej do końca 2020 roku.
To najważniejsza umowa sponsoringowa PGNiG. W tym roku zarząd spółki podjął decyzję, aby w obszarze sponsoringu sportu skupić się wyłącznie na piłce ręcznej. Czteroletni okres umowy podyktowany jest cyklem olimpijskim.
PGNiG chce także wspomóc ZPRP w pozyskaniu kolejnych sponsorów, którzy przyczynią się do rozwoju piłki ręcznej w Polsce. Spółka przygotowała strategię działań komunikacyjnych, które mają na celu popularyzację tej dyscypliny sportu w kraju. Niektóre z rozwiązań PGNiG z powodzeniem wprowadziło, promując Superligę - profesjonalne rozgrywki piłki ręcznej.
- Rozpoczęcie profesjonalizacji PGNiG Superligi jest tylko pierwszym etapem w rozwoju piłki ręcznej w Polsce. Równie ważna jest popularyzacja piłki ręcznej, zachęcanie do gry i dotarcie do kibiców - powiedział Janusz Kowalski, wiceprezes zarządu PGNiG. - Planujemy stworzenie "Brygady Ręcznej". To będzie stała ekipa obecna przy drużynie narodowej. Dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych będziemy mogli przekazywać kibicom informacji z pierwszej ręki. Będziemy blisko zawodników na treningach, w trakcie gry, w przerwach, po meczu. Chcemy przekazywać kibicom informacje, których szukają i podawać je w atrakcyjnej formie - dodał.
- Jestem przekonany, że ta współpraca przynosi i nadal będzie przynosić wymierne korzyści obu stronom. Zapewniam, że zrobimy wszystko by nasz strategiczny partner czerpał z niej jak największe korzyści marketingowe i wizerunkowe. Jestem przekonany, że wszyscy: zawodnicy i zawodniczki, sztaby szkoleniowe i przedstawiciele Związku Piłki Ręcznej zrobią wszystko by osiągnąć wymarzone przez wszystkich sukcesy sportowe, priorytetem są dla nas Igrzyska Olimpijskie w Tokio w 2020 roku - podkreślił Andrzej Kraśnicki, prezes zarządu ZPRP.
PGNiG jest sponsorem strategicznym polskiej piłki ręcznej od 2010 roku. Sponsoruje seniorskie i juniorskie reprezentacje Polski zarówno damskie, jak i męskie. Spółka zaangażowała się także w sponsoring piłki ręcznej plażowej. Jest tytularnym sponsorem PGNiG Superligi.
źródło: pgnigJeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter