

Zgodnie z zapowiedziami, spółka Kino Polska stała się jednym, całościowym właścicielem kanału Zoom TV.
We wtorek 23 stycznia 2018 roku Polska Fundacja Wspierania Rozwoju Komunikacji Elektronicznej PIKSEL, powiązana z Polską Izbą Komunikacji Elektronicznej (PIKE), zrealizowała kolejny etap podpisanej w 2015 roku umowy inwestycyjnej, na mocy której spółka Kino Polska nabyła ostatnie 30 procent udziałów w spółce Cable Television Networks & Partners (CTN&P), tym samym stając się całościowym właścicielem nadającego na multipleksie MUX 8 kanału telewizyjnego Zoom TV.
- Ostatni rok to dla nas okres bardzo intensywnej pracy budowania marki Zoom TV programu uniwersalnego, ale jednocześnie, co unikatowe na polskim rynku, skoncentrowanego na społecznościach lokalnych. Jako Izba zrzeszająca wielu nadawców telewizji lokalnych cieszymy się, że nasi członkowie zaangażowali się w tworzenie Zoom TV i udowodnili, że są doskonale przygotowani do zaprezentowania swoich autorskich programów na antenie ogólnopolskiej. Jestem przekonany, że będą nadal wspierali swoją wiedzą i doświadczeniem Zoom TV i liczymy na owocną współpracę programową - mówi Jerzy Straszewski, prezes Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej.
Jak już informowaliśmy, Grupa Kino Polska planuje przekształcenie Zoom TV w wieloplatformową, skierowaną do Polonii markę międzynarodową o charakterze uniwersalnym, będącą suplementem do międzynarodowej oferty filmowej Grupy, zarówno w interakcji z marką Kino Polska, jak i FilmBox.
źródło: kino polskaJeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter