

Badania przeprowadzone przez Vodafone pokazują, że ponad trzy czwarte liderów biznesowych z organizacji sportowych postrzega poprawę zaangażowania kibiców - oraz dostarczanie nowych i innowacyjnych doświadczeń dla kibiców - jako klucz do przyszłego sukcesu. Badanie sugeruje, że 5G bardziej niż jakakolwiek inna technologia spowoduje zmiany i umożliwi takie doświadczenia.
Badanie - opublikowane podczas oficjalnego otwarcia Vodafone Business Lounge w Ricoh Arena, siedzibie klubów Wasps Rugby i Wasps Netball w Coventry - miało na celu uzyskanie opinii decydentów biznesowych w sektorze sportowym w Wielkiej Brytanii. Ponad trzy czwarte (76 proc.) potwierdza, że ich organizacja wykorzysta 5G jako platformę innowacji, a 74 proc. uważa, że wzmocni wysiłki w celu spełnienia rosnących oczekiwań kibiców.
Ujawniono również, że 76 proc. respondentów uważa, iż 5G będzie miało większy wpływ na wrażenia kibiców niż 4G. W opinii 76 proc. respondentów, 5G pozwoli im poprawić zaangażowanie kibiców w streaming wideo na żywo, technologię rzeczywistości mieszanej i dostęp w czasie rzeczywistym do informacji, które na nowo zbudują wrażenia kibiców zarówno na stadionie, jak i podczas oglądania gdzieś indziej.
Sport to dziedzina, na którą technologia 5G będzie miała ogromny wpływ. Może potencjalnie zmienić wrażenia kibiców; zmienić sposób działania organizacji sportowych, otworzyć nowe możliwości uzyskania przychodów; i pomóc sportowcom poprawić ich kondycję i programy treningowe.
Nasza holograficzna rozmowa ze Stephem Houghtonem w zeszłym roku była doskonałym przykładem tego, jak można wykorzystać technologię, aby zbliżyć kibiców do akcji i zapewnić im wrażenia, które wcześniej były poza ich zasięgiem - powiedziała Anne Sheehan, dyrektor Vodafone Business UK.
Oprócz doświadczeń kibiców, liderzy sportu wskazują innowacje (30 proc.), wyniki zawodników (30 proc.) i talenty (27 proc.) jako obszary ich największego zainteresowania. Jednak 78 proc. uważa, że sektor sportowy napędza innowacje w niewiarygodnym stopniu, 70 proc. uważa, że stoi przed innymi sektorami w zakresie wdrażania nowych technologii.
Ogromnie zachęcające jest to, że 80 proc. organizacji sportowych uważa, iż 5G będzie stanowić podstawę ich działalności. Chcemy pomóc organizacjom zrozumieć potencjał 5G i skorzystać z szybkości przesyłu danych, szybkości reakcji i niezawodności. Uważamy, że ta technologia zmienia zasady gry dla firm, gospodarki i całej Wielkiej Brytanii - dodała Anne Sheehan.
źródło: vodafoneJeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter