

T-Mobile uwalnia rozrywkę Znajomy poleca serial w HBO GO, ulubiony artysta wrzuca nowy album na Tidal, a na kanale Eleven Sports do rywalizacji po letniej przerwie wracają kierowcy Formuły 1? Nowa usługa pozwala na zmianę serwisu streamingowego co miesiać. Rozrywka uwolniona w T-Mobile.
Nasze zainteresowania i sposoby spędzania czasu wolnego często się zmieniają - raz wolimy poświęcić pół godziny na odcinek ulubionego serialu, innym razem wolimy oddać się lekturze długiego audiobooka. Od teraz nie trzeba będzie mieć już kilku abonamentów na różnych platformach, aby zwinnie przemierzać głębiny różnorodnych usług audiowizualnych.
"Rozrywka uwolniona" od T-Mobile to nowa oferta, która umożliwia raz na 30 dni zmianę serwisu streamingowego, przy czym cena pozostaje przez cały czas trwania umowy niezmienna. Usługa obejmuje takie platformy streamingowe jak: HBO GO, Tidal Premium, Legimi, Polsat Box Go (Premium, Sport, Filmy i Seriale, Newsy i Rozrywka, Dzieci) i Eleven Sports, a wkrótce ta lista zostanie poszerzona o nowe serwisy. Wybór innego serwisu będzie można dokonać za pomocą aplikacji "Mój T-Mobile".
T-Mobile odświeża taryfy 5G, w ramach których użytkownicy mogą otrzymać dostęp do usługi Rozrywka Uwolniona w prezencie. W zależności od wybranej taryfy klient będzie mógł surfować po wybranych serwisach bez opłat: przez pół roku jeśli zdecyduje się na pakiet M+, przez rok przy wyborze taryfy L+, lub przez dwa lata, jeśli wybierze pakiet XL+.
Po bezpłatnym okresie można wyłączyć serwis lub kontynuować jego używanie za jedyne 20 zł miesięcznie. Ponadto, jeśli danego dnia użytkownik zakupi więcej niż jedną umowę lub aneks do umowy, to może liczyć na jeszcze więcej miesięcy usługi w prezencie.
Nowej ofercie towarzyszy szeroko zakrojona kampania promocyjna prowadzona w telewizji, kinie i internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w sieci sprzedaży T-Mobile w całej Polsce. Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC - Grupa Publicis, a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
źródło: t-mobileJeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter