Logowanie

Ukryj panel

Strona główna
MRT Net
Reklama
Logowanie
Nick :
Hasło :
 Zapisz
Rejestracja
Zgubiłeś hasło ?

Kamerki internetowe.

Panel sterowania
MRT Net
Aktualności
Artykuły
Archiwum
Czas na narty !
Czas na rower !
Zwiedzaj Kraków
Plikownia
Linki
Kalendarz
Galeria
Radio Online
Gry Online
Twój YouTube!
Ankiety
Newsletter
RSS
Księga gości
Wyszukiwarka
Kontakt

Reklama
MRT Net

40% zniżki karnet w PKL.

Partnerzy

Wyszukiwarka
Zaawansowane szukanie

Chmura Tag'ów
Microsoft Programy Samsung Wave Android Bada Aktualności Linki Nowości Informacje Fotografia T-Mobile Technologie Adobe Specyfikacje Galaxy Premiera Zapowiedzi Intel Nvidia Kraków Architektura Biotechnologia Chip System Nawigacja Galileo Gps Windows Linux Galeria Software Hardware Top 500 Superkomputery Serwer Wirtualizacja Flash Pamięci Internet Plikownia YouTube Gry Radio Amd Panasonic Nokia Nikon Sony OS Cloud Computing Red Hat Enterprise Toshiba LTE 4G Lockheed Martin Motorola IBM Internet Explorer 11 Grafen Wirtualna Mapa Krakowa Lamusownia Kraków DVB-T2 TeamViewer 13.0 Fifa 2018 Trasy rowerowe Pro Evolution Soccer 2018 Mozilla Firefox Pity 2017 Rakiety NSM Windows 8 Sony Xperia Tablet S LEXNET Samsung Galaxy S9 Dworzec Główny Kraków PKP Windows Phone Windows 10 Microsoft Lumia 950

Z technologią na wakacje



Badanie Cisco AppDynamics pokazuje, jak w podczas letnich wakacji ludzie korzystają z usług cyfrowych oraz jak bardzo polegają na aplikacjach. Przeciętny urlopowicz korzysta średnio z 27 aplikacji i usług cyfrowych.

W miarę znoszenia pandemicznych restrykcji i ponownego otwierania granic, ludzie na całym świecie wyruszyli na wakacje. Dla części z nich jest to pierwszy wyjazd od ponad dwóch lat, dlatego tym ważniejsze jest odpowiednie przygotowanie, także sprzętu IT. Sporo się jednak zmieniło od czasów sprzed COVID-19. Przede wszystkim, w tym czasie konsumenci stali się bardziej zależni od aplikacji i usług cyfrowych we wszystkich obszarach swojego życia, w rezultacie czego znacznie wzrosły oczekiwania wobec usług cyfrowych.

Firma AppDynamics, będąca częścią Cisco, przeprowadziła niedawno badania wśród konsumentów na całym świecie, aby dowiedzieć się, w jaki sposób osoby wybierające się w tym roku na wakacje korzystają z usług cyfrowych oraz jak bardzo polegają na aplikacjach. Otóż, planując, rezerwując i wyjeżdżając na wakacje, urlopowicze korzystają średnio z 27 różnych cyfrowych usług i aplikacji. Nie ma ani jednego etapu podróży, który nie byłby wspomagany przez technologię, począwszy od sprawdzania miejsc docelowych przed podróżą, poprzez zarządzanie rezerwacjami, biletami i statusem szczepień COVID podczas wyjazdu, aż po zamawianie wakacyjnej garderoby i śledzenie prognozy pogody.

Ponad połowa (55%) osób, które wzięły udział w badaniu twierdzi, że podczas wakacji nie zamierza mieć przy sobie żadnych papierowych biletów i będzie całkowicie polegać na aplikacjach podróżnych, portfelach cyfrowych i poczcie elektronicznej podczas całej podróży. Aż 82% osób będzie korzystać z aplikacji, aby potwierdzić swój status pacjenta COVID lub status szczepienia.

Łącznie aż 74% osób przyznaje, że aplikacje i usługi cyfrowe odgrywają obecnie kluczową rolę w ich doświadczeniach z wakacji.
Wakacje uważamy za nieudane, jeżeli aplikacje w telefonie działały zbyt wolno

W czasie pandemii konsumenci stali się jeszcze bardziej zależni od usług i aplikacji cyfrowych. Stali się też bardziej wymagający, jeśli chodzi o oczekiwania dotyczące działania aplikacji i znacznie mniej tolerancyjni, gdy coś się nie udaje.

Z badania AppDynamics wynika, że wpływ źle działających aplikacji jest szczególnie mocno odczuwalny w przypadku wyjazdów wakacyjnych. 71% osób twierdzi, że awaria używanej przez nich aplikacji podróżnej (takiej jak aplikacja linii lotniczej, przewoźnika kolejowego lub rezerwacja hotelowa) zakłóciłaby ich wakacje, a 42% twierdzi, że potencjalnie zrujnowałaby całą podróż. Niemal tyle samo osób ma podobne zdanie na temat aplikacji do obsługi dokumentacji podróżnej i płatności - jeśli nie działają one tak, jak powinny, może to całkowicie zepsuć wakacje. Konsekwencje awarii aplikacji odczuwa cała rodzina - 57% osób twierdzi, że aplikacje i usługi cyfrowe są niezbędne, aby zapewnić dzieciom rozrywkę podczas wakacji, a ich awaria może bardzo utrudnić utrzymanie dobrych nastrojów.

Urlopowicze wskazują na szereg problemów, które mogą stanowić złe doświadczenia cyfrowe podczas korzystania z aplikacji do planowania, rezerwowania i podróżowania. Należą do nich problemy z płatnościami, słaba łączność, awarie aplikacji i urządzeń, nieresponsywne strony, trudności z logowaniem i problemy z prywatnością danych. Niezależnie od tego, co jest problemem, ludzie po prostu nie będą tolerować źle działających aplikacji. W rzeczywistości 39% ankietowanych przyznaje, że jeśli napotka problem z aplikacją podczas planowania, rezerwacji lub podróży wakacyjnej, natychmiast zacznie korzystać z innej. Co niepokojące dla marek, tylko 9% podróżnych faktycznie skontaktowałoby się z firmą, która stoi za źle działającą usługą cyfrową. Marki mogą zatem myśleć, że ich aplikacja działa dobrze, ponieważ nie otrzymują żadnych skarg. Tymczasem okazuje się, że klienci odchodzą, być może na zawsze, a firma nie wie, że ma to związek z doświadczeniem cyfrowym.

Jak twórcy aplikacji mogą zadbać o zadowolenie użytkowników?

Wyniki badania jasno pokazują, że ludzie na całym świecie oczekują bezproblemowego doświadczenia cyfrowego i nie są skłonni do wybaczania lub zapominania o jakichkolwiek zakłóceniach ich wakacji spowodowanych przez źle działającą technologię.

W odpowiedzi na to dostawcy aplikacji muszą zarządzać wydajnością IT i optymalizować ją w coraz bardziej złożonym i rozproszonym środowisku. Oznacza to, że osoby odpowiedzialne za technologię powinny mieć dostęp do pojedynczego, ujednoliconego widoku wydajności i dostępności IT w całym środowisku. Co więcej, właściciele aplikacji muszą połączyć dane dotyczące wydajności IT z metrykami biznesowymi w czasie rzeczywistym, aby działy IT mogły zidentyfikować istotne problemy i nadać priorytet działaniom we właściwych obszarach w celu zapewnienia doskonałych doświadczeń cyfrowych i realizacji wyników biznesowych.

Po niezwykle trudnym okresie dla wielu organizacji z sektora turystycznego i hotelarskiego, najbliższe kilka miesięcy to fantastyczna okazja, aby odbić się od dna, odzyskać starych klientów i przekonać do siebie nowe pokolenie podróżników.

81% uczestników badania na całym świecie przyznaje, że nie mogą się doczekać wyjazdu na wakacje. Jednak aby wykorzystać tę szansę, marki muszą zdać sobie sprawę, że podróżni w 2022 roku będą w ogromnym stopniu polegać na usługach cyfrowych i nie zamierzają tolerować żadnych niedociągnięć w ich działaniu.

Właściciele aplikacji muszą być zatem gotowi na dostarczanie bezproblemowych doświadczeń cyfrowych przez cały czas. Jeśli zrobią to dobrze, mogą zbudować zaufanie i lojalność klientów, zwiększyć przychody i zapewnić nam wszystkim udane i zasłużone wakacje.



źródło: cisco


Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter





Autor Komentarz
Brak komentarzy w bazie
Zegar
Aktualny czas w Kraków:

Pogoda

Aktualności
 · Promocje na majówkę: tańsze smartfony, raty 0 zł i spore zniżki
Napisane przez Piotr
( 09.05.2025 04:15 )

 · PKP Intercity zintegrowało bilety z warszawską komunikacją miejską
Napisane przez Piotr
( 08.05.2025 06:14 )

 · Warka z nowym pozycjonowaniem, identyfikacją i kampanią - "zrzucamy zbroję"
Napisane przez Piotr
( 07.05.2025 08:09 )

 · "Minghun" - poruszający film z Marcinem Dorocińskim od 2 maja na VOD
Napisane przez Piotr
( 06.05.2025 07:07 )

 · Netflix z mocnymi wynikami. Wall Street może odetchnąć z ulgą?
Napisane przez Piotr
( 05.05.2025 06:03 )

 · Majówka 2025
Napisane przez Piotr
( 02.05.2025 06:58 )


Ankiety
Czy w najbliższym czasie zamierzasz zainstalować Windows 11?
Czy Windows 11 okaże się tak samo dobry jak Windows 10?
 Tak
 Nie
 Zostaje przy obecnym systemie

 
Inne sondy

Subskrybuj RSS
[RSS]

Jeżeli chcesz na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia, wykorzystaj możliwość kanałów informacyjnych RSS.
Jak subskrybować kanał RSS?


Galeria
Samsung Galaxy Ring

Artykuły
1 . Czym różni się NPU od GPU - wyjaśniamy kluczowe różnice.
(14.08.2024)
2 . Wielka dziura w odporności
(15.07.2024)
3 . Na uczelniach AI będzie śledziło plagiaty AI
(19.02.2024)
4 . Eksperci: kary za nieprzestrzeganie unijnych przepisów dot. AI mogą być wyższe niż za łamanie RODO.
(26.12.2023)
5 . SpaceX wyniesie na orbitę satelitę SatRev z perowskitami Saule Technologies
(07.11.2023)
6 . Aplikacja do słuchania obrazów z kosmosu.
(23.10.2023)
7 . Eksperci: warto uczyć się korzystania z narzędzi wykorzysujących sztuczną inteligencję
(18.09.2023)
8 . Czym jest transformacja cyfrowa? Niezbędne zakłócenie.
(15.08.2023)
9 . Prywatna misja na ISS wystartowała m.in. z polskim sprzętem do badania mózgu.
(23.05.2023)
10 . Polka na liście 100 Technologists to Watch
(07.04.2023)

Popularne pliki
1 . PITy 2020
(10.01.2021)
2 . PITy 2019
(12.02.2020)
3 . PITy 2018
(18.02.2019)
4 . PITy 2017
(15.02.2018)
5 . TeamViewer 13.0
(15.02.2018)
6 . Google Chrome 64
(15.02.2018)
7 . Mozilla Firefox 58.0.2
(15.02.2018)
8 . TeamViewer 12.0
(27.04.2017)
9 . PITy 2016
(07.02.2017)
10 . PITy 2015
(26.03.2016)


^ Wróć do góry ^
Powered by MRT Net 2004-2025.