

SkyShowtime będzie oferować subskrypcję z reklamami.
Platforma SkyShowtime ogłosiła, że od 23 kwietnia 2024 roku dostępna będzie nowa subskrypcja zawierająca reklamy - Standard z reklamami, która znajdzie się w ofercie razem z obecnym planem (zmieni on nazwę na Standard Plus). Standard z reklamami będzie obejmował reklamy, zaś treści oglądane w Standard Plus nadal będą bez reklam.
Standard z reklamami to bardziej korzystna cenowo propozycja. W ramach tej subskrypcji będzie można zobaczyć wszystkie dostępne w SkyShowtime kinowe hity, nowe i dostępne na wyłączność seriale, a także lokalne oryginalne produkcje.
SkyShowtime jest pierwszą dużą platformą streamingową, która udostępniła subskrypcję z reklamami na wszystkich swoich rynkach. Z opcji Standard z reklamami będą mogli skorzystać użytkownicy na wszystkich ponad 20 rynkach, na których dostępny jest SkyShowtime, tzn. w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.
- SkyShowtime od zawsze dąży do oferowania świetnej rozrywki w doskonałej cenie. Cały czas dbamy też o to, aby dostarczać klientom na naszych rynkach najlepsze hollywoodzkie, jak i lokalne produkcje. Dzięki naszej nowej subskrypcji z reklamami cała rodzina może cieszyć się rozrywką - już wkrótce w jeszcze bardziej przystępnej cenie. Subskrypcja Standard z reklamami pozwala oglądać te same hitowe produkcje, co w Standard Plus, ale jest tańsza. Cieszymy się, że możemy oferować klientom na wszystkich rynkach nie tylko coraz bogatszą ofertę, ale także coraz atrakcyjniejsze ceny - mówi Monty Sarhan, CEO SkyShowtime,
Subskrypcje SkyShowtime Standard z reklamami (19,99 zł miesięcznie) i Standard Plus (24,99 PLN miesięcznie) dostępne będą od 23 kwietnia poprzez aplikację SkyShowtime na urządzeniach z systemem Apple iOS i Android, tvOS, Android TV, Google Chromecast, LG TV i Samsung oraz bezpośrednio na stronie internetowej.
Subskrybenci SkyShowtime otrzymują wiele godzin rozrywki dla całej rodziny: seriale nowe i na wyłączność, produkcje oryginalne, nagrodzone filmy i seriale familijne oraz dla dzieci, a także wiele kultowych tytułów z wytwórni Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME, Sky Studios i serwisu Peacock.
Do serwisu SkyShowtime po kinowych premierach trafiają filmy wytwórni Paramount Pictures i Universal Pictures. Wśród nadchodzących hitów są: nagrodzony Złotym Globem "Oppenheimer", "Psi Patrol: Wielki film".
Katalog nowych i dostępnych na wyłączność oraz oryginalnych produkcji SkyShowtime z premierą zaplanowaną na rok 2024 obejmuje takie tytuły, jak: "A Gentleman in Moscow", "Apples Never Fall", "Bargain", "HALO" (S2), "Knuckles, Mary & George", "Sexy Beast", "Star Trek: Discovery" (S1-5), "Ted", "The Family Stallone" (S2), "The Tattooist of Auschwitz" i "Veronika".
SkyShowtime planuje także nadal inwestować w lokalne produkcje. W 2024 roku użytkownicy będą mogli zobaczyć jeszcze więcej lokalnych filmów i seriali z Danii, Finlandii, Hiszpanii, Holandii, Norwegii, Polski, Rumunii i Szwecji. Niedawno SkyShowtime zapowiedziało produkcję polskiego serialu "Śleboda"
źródło: skyshowtimeJeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter