

Marka Warka prezentuje nową platformę komunikacyjną, nową identyfikację wizualną i odświeżone pozycjonowanie. W centrum kampanii znalazło się przesłanie: czas zrzucić zbroję i znaleźć chwilę oddechu z bliskimi.
Nowy format kreatywny oparty jest na humorystycznych przygodach trzech współczesnych "rycerzy" - w ich rolach występują Leszek Lichota, Dawid Dziarkowski i Maciej Pesta. Towarzysząca kampanii nowa identyfikacja wizualna Warki łączy średniowieczną symbolikę z nowoczesnym designem. Sercem odświeżonego wizerunku marki jest tarcza, symbolizująca siłę, lojalność i dumę - wartości bliskie konsumentom.
- Doceniamy codziennych bohaterów i przypominamy, że warto znaleźć czas dla siebie i swoich ludzi. Tarcza to znak siły, ale i chwili wytchnienia - mówi Anna Owczarska, Marketing Manager marki Warka.
Spoty kampanii można oglądać w telewizji oraz internecie. Kreację przygotowała agencja 2012 Agency, za digital odpowiada TWIN, media planuje Starcom, PR prowadzi HOPE. Identyfikację stworzyła Touchideas.
źródło: warkaJeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter