Maciej Musiał wraca w kampanii "Chce się Ż w rozkwicie" - tym razem z Żabką
Żywiec kontynuuje kampanię "Chce się Ż w rozkwicie", ponownie z udziałem Macieja Musiała. Nowa odsłona akcji realizowana jest w partnerstwie z siecią Żabka i promuje smakowe warianty piw bezalkoholowych 0,0%.
Musiał, rower, kwiaty i nowy smak tylko w Żabce W ramach działań aktor wyrusza na ulice z brandingiem Żywca, rozdając kwiaty i bezalkoholowe piwo. Na potrzeby kampanii powstał nowy spot - dostępny już na YouTube - w którym marka podkreśla, że wiosna to najlepszy moment, by "Chcieć się Ż".
źródło: youtube
W centrum uwagi znalazł się nowy wariant Żywiec Porzeczkaż z nutą Rozmarynu 0,0%, dostępny wyłącznie w sklepach Żabka. To jedna z kilku limitowanych wersji piwa bezalkoholowego przygotowanych specjalnie dla sieci.
Nowe smaki i "Kwiaty Polskie" na półkach Rodzina smaków Żywiec 0,0% obejmuje m.in.: ● Żywiec Lemonż z nutą Cola ● Malinaż z trawą cytrynową ● Miętaż z bergamotką ● Pomelonż z cytrusami (tylko Żabka) ● Porzeczkaż z rozmarynem (tylko Żabka)
W sprzedaży pojawiła się również nowa linia "Kwiaty Polskie" - z Żywiec Lipa & Pigwa 0,0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0,0%. Realizacja kampanii ● Kreacja: Grupa Kreatywna CUKIER, 2012 Agency ● Produkcja: Creators Tribe ● Media: Starcom ● BTL i PR: Artegence, HOPE ● Reżyseria spotu: Wojciech Barczuk
Czy piwo 0,0% z ziołową nutą i znaną twarzą w kampanii to tylko sezonowy trend - czy realna alternatywa dla klasycznych napojów wśród młodych dorosłych?
źródło: zywiec
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz