Microsoft po raz kolejny staje przed zarzutami, tym razem odnośnie nowej reklamy telefonów Microsoft Kin, w której według serwisu Consumer Reports, namawia do sextingu - przesyłania mmsów z nagimi zdjęciami.
Microsoft dzisiaj musi zmierzyć się nie tylko z oskarżeniami organizacji NLC o złe traktowanie pracowników w jednej z fabryk w Chinach, ale również z dwuznacznością nowej reklamy, promującej niedawno debiutujące telefony Microsoft Kin One i Two. Otóż w owej reklamie, telefony Microsoftu, które mają być skierowane przede wszystkim do młodzieży lubującej się w serwisach społecznościowych, wykorzystywane są do przesyłania nagich zdjęć poprzez mmsy - czyli do tzw. zjawiska sextingu. Serwis Consumer Reports oskarża więc firmę z Redmond o "zachowania zbyt bliskie do zachęcania do sextingu".
Co prawda reklamowy filmik jest nieco dziwny i można się nad nim chwilę zastanowić, czy rzeczywiście Microsoft trafił w sedno, ale prawo nie zostało złamane. Młody mężczyzna po prostu, wkłada telefon pod koszulkę i robi zdjęcie swojej klatki piersiowej, a następnie wysyła zdjęcie koleżance.
Może inaczej byśmy na to spojrzeli, gdyby bohaterką filmiku była młoda dziewczyna bez biustonosza... Microsoft na szczęście tak daleko się nie posunął, a powszechnie uznaje się, że klatka piersiowa mężczyzn nie jest elementem o zabarwieniu erotycznym.
źródło:
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz