Działający w oparciu o najnowszą odsłonę platformy Android pierwszy tablet w portfolio firmy Samsung - Galaxy Tab, na przełomie października i listopada zagości na polskim rynku. Cena urządzenia - 2999 zł (bez umowy z operatorem).
Duży 7- calowy ekran dotykowy, mocny procesor 1GHz, dostęp do szybkich technologii transferu danych W-Fi 802.11 n, Bluetooth 3.0, HSUPA/HSDPA Mbps, przeglądarka z obsługą Flash oraz charakterystyczne dla smartfonów Samsung narzędzie Social Hub - to cechy Galaxy Tab. Nowy tablet łączy w sobie funkcje do tej pory zarezerwowane dla netbooków, zaawansowanych smartfonów i przenośnych odtwarzaczy multimediów. Wachlarz zastosowań Galaxy Tab można dowolnie modyfikować dzięki dostępowi do sklepów z aplikacjami Samsung Apps oraz Android Market.
Zaawansowane zaplecze sprzętowe Galaxy Tab stanowi uzupełnienie dla możliwości platformy Android. Natomiast dostęp do usług Google oraz autorskie rozwiązania w oprogramowaniu Samsung pozwolą uporządkować komunikacyjną i multimedialną stronę życia właściciela tabletu. Wśród narzędzi użytkownicy znajdą m.in.:
Readers Hub - Samsung Readers Hub to narzędzie, które łączy aplikacje do odczytu dokumentów, takich jak eBooki, czasopisma i gazety. Na potrzeby użytkowników oddawane jest jednorodne i intuicyjne środowisko obejmujące takie sekcje, jak "Moja biblioteka", "Sklep" i "Odczyt". Z chwilą pojawienia się urządzenia w sklepach dostępne będą ponad 2 miliony książek w 20 językach oraz 1600 gazet w 47 językach.