Kupony rabatowe cieszą się popularnością w Internecie - teraz wkraczają do bankomatów. Euronet Polska udostępnił w swoich urządzeniach nową usługę marketingu bezpośredniego - kupony wypłacane razem z gotówką.
Nowa funkcjonalność reklamowa w bankomatach Euronet umożliwia marketerom skuteczne przyciągnięcie uwagi klientów. Jako jedyny cyfrowy nośnik, który nie pozwala konsumentom na "zmianę programu", "odwrócenie kartki" czy "kliknięcie nowej strony", bankomaty oferują również znaczne możliwości w zakresie potencjalnego zasięgu. Wydrukowane wcześniej kupony promocyjne lub rabatowe, wydawane na wierzchu wypłacanego pliku banknotów przy każdej transakcji wypłaty gotówki, gwarantują optymalną widoczność reklamy, co zwiększa wskaźnik rozpoznawalności i kwotę wykupienia, z korzyścią zarówno dla marketerów, jak i dla konsumentów.
fot. bankomat euronet
- Czasy, w których bankomatów używano jedynie do wypłaty gotówki, dawno minęły. Kosztowne w uruchamianiu, działaniu i zabezpieczaniu maszyny obecnie umożliwiają z jednej strony dokonywanie transakcji finansowych, jak również prowadzenie działań reklamowych. Klienci bankomatów Euronet mogą doładować konto telefonu, wypłacić pieniądze w ramach krajowych lub międzynarodowych przekazów pieniężnych bez użycia karty czy obejrzeć krótkie filmy reklamowe na ekranach bankomatów - mówi Marek Szafirski, prezes Bankomat24/Euronet.
Większość użytkowników bankomatów to osoby zarabiające w wieku od 18 do 50 lat, przy czym podział użytkowników według płci jest równy. Ponadto według badania przeprowadzonego przez TNS OBOP 90% ankietowanych klientów uważa bankomaty Euronet za łatwo dostępne.
Pod względem dostępności, zasięg konsumencki Euronetu jest znaczny: co miesiąc w ramach sieci obejmującej ponad 2 400 bankomatów w 230 polskich miastach realizowanych jest około 10 mln transakcji.
źródło: euronet
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz