Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła proces wprowadzenia na polski rynek globalnej marki T-Mobile, która 5 czerwca 2011 roku zastąpi sieć Era. Proces rebrandingu potrwa kilka miesięcy, a klienci otrzymają nowe usługi, m.in. nielimitowane rozmowy.
Polska Telefonia Cyfrowa rozpoczęła proces wprowadzenia na polski rynek globalnej marki T-Mobile, która 5 czerwca 2011 roku zastąpi sieć Era. Proces rebrandingu potrwa kilka miesięcy, a klienci otrzymają nowe usługi, m.in. nielimitowane rozmowy.
Wraz z wprowadzanymi zmianami sieć T-Mobile w Polsce zyska również nowe logo - "T" oraz hasło przewodnie "Chwile, które łączą", polską wersję hasła Deutsche Telekom "Life is for sharing". Nastąpi też szereg zmian w działaniu firmy i w ofercie (o nowych ofertach informujemy tutaj tutaj) . W ciągu najbliższych tygodni dostosowany zostanie wygląd ponad 1 tys. salonów i sklepów sieci T-Mobile do standardów i wizualizacji tej marki na świecie.
Z dniem 5 czerwca nastąpią też zmiany we wszystkich systemach wewnętrznych i zewnętrznych, zarówno tych widocznych, jak i niewidocznych dla klientów. Jednym z elementów tych zmian będzie uruchomienie nowej strony internetowej T-Mobile. Będą tam zamieszczone wszystkie informacje o produktach, usługach, technologiach, zasięgu i ofertach T-Mobile w Polsce, a także materiały związane z dotychczasową ofertą sieci Era. Zmienione zostaną firmowe adresy e-mail, ale dotychczasowe będą jeszcze obowiązywały równolegle przez pewien czas.
- Jesteśmy dumni, że PTC staje się pełnoprawną częścią rodziny Deutsche Telekom, a marka T-Mobile już wkrótce pojawi się na polskim rynku. PTC jest drugą co do wielkości firmą w naszym europejskim portfolio, liderem mobilnych technologii i czołowym polskim pracodawcą - powiedział Roland Mahler, Chief Regional Officer Europe w Deutsche Telekom. - Polski rynek telekomunikacyjny przedstawia olbrzymie możliwości dalszego korzystnego wzrostu - jest przecież największym rynkiem w Europie Środkowo-Wschodniej i nadal się rozwija
- Wraz z nową na polskim rynku, międzynarodową marką T-Mobile wprowadzamy jej globalne wartości: prostota, kompetencje i innowacyjność. Będą one przyświecać wszystkim naszym działaniom i wprowadzanym, nowym ofertom. Natomiast w naszym podejściu nie zmieni się to, co zawsze było naszą najmocniejszą stroną: jakość, obsługa klienta i profesjonalizm pracowników - podkreślił Miroslav Rakowski, prezes Polskiej Telefonii Cyfrowej.
Wprowadzenie sieci T-Mobile nie będzie niosło żadnych utrudnień dla klientów sieci i z ich punktu widzenia będzie całkowicie nieodczuwalne. Wszystkie zmiany zostaną wprowadzone płynnie, bez przerw w świadczeniu usług i bez konieczności podejmowania przez nich jakichkolwiek działań i zostaną udostępnione dla wszystkich automatycznie. Nie zmienią się numery telefonów, ani sposób ich wybierania. Wszystkie produkty Ery dostępne dotychczas w punktach sprzedaży pozostają aktywne i zostanie na nich umieszczona specjalna naklejka potwierdzająca ten fakt. Stopniowo na rynku będą się pojawiały nowe produkty o niezmienionych funkcjonalnościach oznakowane T-Mobile.
PTC, będąc częścią globalnego koncernu telekomunikacyjnego Deutsche Telekom, może w pełni korzystać z międzynarodowych doświadczeń jednej z największych grup telekomunikacyjnych na świecie. Dzięki temu ma pełen dostęp do nowoczesnych technologii oraz rozwiązań, które umożliwiają świadczenie klientom w Polsce unikalnych produktów i usług oraz dostarczanie korzystnych ofert obejmujących niskie stawki za połączenia głosowe i transmisję danych zarówno w kraju, jak i za granicą. PTC uczestniczy w realizacji globalnej strategii Grupy Deutsche Telekom, która oparta jest na trzech podstawowych zasadach: usprawnienie (FIX), przekształcenie (TRANSFORM), innowacja (INNOVATE). Podstawą działania Grupy Deutsche Telekom jest wizja: globalny lider w zakresie zintegrowanych usług komunikacyjnych dla klientów prywatnych i instytucjonalnych oraz aspiracja: być najbardziej cenioną firmą usługową w branży telekomunikacyjnej.
Marka Heyah pozostanie na rynku i jak dotąd będzie to marka niezależna. Z kolei Tak Tak pozostanie częścią sieci T-Mobile. Umowy zawarte przed zmianą marki, obowiązują klientów nadal - zmiana nazwy marki nie oznacza dla Klienta zmiany zapisów obowiązującej umowy telekomunikacyjnej, a to oznacza, że Klientowi nie przysługuje prawo wypowiedzenia umowy bez zapłaty kary umownej.
źródło: era
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz