Rozebrano już wszystkie schody prowadzące z peronów na Antresolę – to w ramach modernizacji podziemnego przejście dla pieszych łączącego Stare Miasto z częścią po drugiej stronie torów, od ulicy Bosackiej. Obecnie z Antresoli na perony można dostać się 8 osobowymi windami, lub drugim tunelem o nazwie Magda. Osoby przyjeżdżające samochodem lub taxi z parkingu nadziemnego, bez zmian – na perony dostaną się schodami lub windą.
źródło: youtube
Do końca czerwca zamknięty będzie także peron 1 stacji, gdzie prace remontowe prowadzą PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Natomiast na dworcu „underground w budowie” - dobiegają końca prace rozbiórkowe i żelbetowe. Budowlańcy nadal pracują w tunelach technologicznych, a wkrótce zajmą się zabezpieczaniem antykorozyjnym i antypożarowym stropów nowego dworca. W kolejnym etapie montować będą potrzebne instalacje i światłowody. W najbliższych tygodniach rozpoczną też budowę wejścia od strony Regionalnego Dworca Autobusowego i instalowanie urządzeń do schodów ruchomych, których docelowo będzie aż 15 w całym obiekcie.
źródło: krakowglowny
Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz
prace wrą nie wiem kiedy to zakończą... bo planują jakoś tak do końca roku chyba, ale patrząc na to ile trwa budowa stadionu to może roku 2020 będzie gotowy dworzec