Logowanie

Ukryj panel

Strona główna
MRT Net
Reklama
Logowanie
Nick :
Hasło :
 Zapisz
Rejestracja
Zgubiłeś hasło ?

Kamerki internetowe.

Panel sterowania
MRT Net
Aktualności
Artykuły
Archiwum
Czas na narty !
Czas na rower !
Zwiedzaj Kraków
Plikownia
Linki
Kalendarz
Galeria
Radio Online
Gry Online
Twój YouTube!
Ankiety
Newsletter
RSS
Księga gości
Wyszukiwarka
Kontakt

Reklama
MRT Net

40% zniżki karnet w PKL.

Partnerzy

Wyszukiwarka
Zaawansowane szukanie

Chmura Tag'ów
Microsoft Programy Samsung Wave Android Bada Aktualności Linki Nowości Informacje Fotografia T-Mobile Technologie Adobe Specyfikacje Galaxy Premiera Zapowiedzi Intel Nvidia Kraków Architektura Biotechnologia Chip System Nawigacja Galileo Gps Windows Linux Galeria Software Hardware Top 500 Superkomputery Serwer Wirtualizacja Flash Pamięci Internet Plikownia YouTube Gry Radio Amd Panasonic Nokia Nikon Sony OS Cloud Computing Red Hat Enterprise Toshiba LTE 4G Lockheed Martin Motorola IBM Internet Explorer 11 Grafen Wirtualna Mapa Krakowa Lamusownia Kraków DVB-T2 TeamViewer 13.0 Fifa 2018 Trasy rowerowe Pro Evolution Soccer 2018 Mozilla Firefox Pity 2017 Rakiety NSM Windows 8 Sony Xperia Tablet S LEXNET Samsung Galaxy S9 Dworzec Główny Kraków PKP Windows Phone Windows 10 Microsoft Lumia 950

ZUS wybuduje Call Center.



Zakład podpisał umowę ze spółką B3System na wdrożenie Centrum Informacji Telefonicznej. Dzięki niemu będzie możliwe załatwianie części spraw przez telefon. Wartość kontraktu to prawie 5 mln zł.

W nowym call center będzie istniała możliwość telefonicznej identyfikacji klienta. Ubezpieczeni będą więc mogli np. złożyć telefonicznie wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami. Obecnie trwa wewnętrzna reorganizacja infolinii i tworzenie scentralizowanej struktury. Nowe call center powstanie w ramach struktury organizacyjnej Oddziału w Siedlcach.

W wyniku postępowania o zamówieniu publicznym, B3System wygrała przetarg na wdrożenie zintegrowanego systemu Contact Center i IVR dla obsługi telefonicznej i internetowej klientów ZUS. W ramach kontraktu spółka dostarczy i wdroży stosowne urządzenia wraz z oprogramowaniem. Przeprowadzi też szkolenie z obsługi systemu oraz zapewni wsparcie w utrzymaniu dostarczonego rozwiązania. Szczegółowa wartość umowy wyniosła 4 990 325,89 zł.

"Uczestniczymy w wielu postępowaniach przetargowych organizowanych przez podmioty z sektora administracji publicznej. Obserwujemy wyraźne ożywienie w tym segmencie rynku, wynikające z potrzeby dostosowania posiadanej infrastruktury informatycznej do dzisiejszych standardów rozwiązań IT. Zgodnie z prognozami dla branży teleinformatycznej w Polsce na rok 2011 roku, to właśnie sektor administracji publicznej ma dokonywać największych inwestycji w rozwiązania z zakresu nowych technologii" - komentuje Mirosław Kaliński, prezes B3System.

Spółka od niedawna realizuje nową strategię rozwoju, która zakłada zwiększenie portfela dużych projektów IT wśród klientów korporacyjnych i administracji publicznej oraz umacnianie pozycji na rynku bezpieczeństwa teleinformatycznego. W I kwartale br. udział sektora administracji publicznej w strukturze przychodów spółki wyniósł jednak niecałe 2%.

B3System podpisał w tym miesiącu także dwie duże umowy w sektorze finansowym. Pierwsza, z PKO BP opiewała na prawie 2,5 mln zł, a kontrakt z Pekao ma wartość 1,5 mln zł.

Jak się dowiedzieliśmy już oficjalnie w Centrum Informacji Telefonicznej ZUS wdrożony zostanie system Customer Interaction Center (CIC) w wersji 3.0 firmy Interactive Intelligence. Wdrożenie przeprowadzi spółka B3System.

Jak podaje Interactive Intelligence w komunikacie, w Centrum Informacji Telefonicznej ZUS zostanie wdrożony kanał telefoniczny (obejmujący zarówno połączenia przychodzące jak i wychodzące), kolejkowanie e-maili oraz kanał czat. Wszystkie interakcje będą nagrywane. System umożliwi również monitoring oraz raportowanie prowadzonych przez Centrum działań. Dla ułatwienia pracy konsultantów Centrum Informacji Telefonicznej zostaną przygotowane indywidualne skrypty oraz rozbudowana Baza Wiedzy, opierająca się na module e-FAQ systemu CIC. W zakres projektu wchodzi także stworzenie modułu automatycznego menu dostępowego IVR, umożliwiającego m.in. identyfikację i uwierzytelnianie osób dzwoniących do ZUS.

ZUS zadecydował również o wdrożeniu zaawansowanych technologicznie modułów Interaction Optimizer dla prognozowania i grafikowania wymaganej ilości personelu oraz Interaction Process Automation (IPA), wykorzystującego technologie contact center do zarządzania procesami biznesowymi.

Umowę podpisano 19 lipca b.r. Oprogramowanie zostało wybrane w wyniku postępowania o zamówieniu publicznym, wartość zamówienia wyniosła niemal 5 mln zł netto. Projekt zrealizuje firma B3System.

Centrum Informacji Telefonicznej ZUS to kolejny kontrakt w sektorze publicznym pozyskany przez Interactive Intelligence. Jej partnerzy wdrożyli system CIC w Głównym Urzędzie Statystycznym (Wasko) oraz w urzędzie miejskim we Wrocławiu (Devoteam).


źródło: networld


Jeśli chcesz otrzymywać wyczerpujące informacje z serwisu MRT Net, zaprenumeruj nasz Newsletter





Autor Komentarz
Brak komentarzy w bazie
Zegar
Aktualny czas w Kraków:

Pogoda

Kurs Walut
Money.pl - Serwis Finansowy nr 1
Kursy walut
NBP 2023-01-24
USD 4,3341 +0,23%
EUR 4,7073 -0,24%
CHF 4,7014 -0,22%
GBP 5,3443 -0,38%
Wspierane przez Money.pl

Aktualności
 · Oto kolejny przykład, co potrafi sztuczna inteligencja.
Napisane przez Piotr
( 26.04.2024 04:34 )

 · Internet 4,5 mln razy szybszy niż przeciętne domowe łącze szerokopasmowe. Przełom na rynku
Napisane przez Piotr
( 25.04.2024 08:32 )

 · Telegram chce, aby z jego usługi zaczął korzystać biznes.
Napisane przez Piotr
( 24.04.2024 08:28 )

 · Yahoo kupiło kolejną platformę informacyjną
Napisane przez Piotr
( 23.04.2024 06:27 )

 · Z usług bota ChatGPT będzie można korzystać bez konieczności rejestrowania się na witrynie OpenAI
Napisane przez Piotr
( 22.04.2024 06:25 )

 · Gmail ma 20 lat
Napisane przez Piotr
( 19.04.2024 05:15 )


Ankiety
Czy w najbliższym czasie zamierzasz zainstalować Windows 11?
Czy Windows 11 okaże się tak samo dobry jak Windows 10?
 Tak
 Nie
 Zostaje przy obecnym systemie

 
Inne sondy

Subskrybuj RSS
[RSS]

Jeżeli chcesz na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia, wykorzystaj możliwość kanałów informacyjnych RSS.
Jak subskrybować kanał RSS?


Galeria
PlayStation 5

Artykuły
1 . Na uczelniach AI będzie śledziło plagiaty AI
(19.02.2024)
2 . Eksperci: kary za nieprzestrzeganie unijnych przepisów dot. AI mogą być wyższe niż za łamanie RODO.
(26.12.2023)
3 . SpaceX wyniesie na orbitę satelitę SatRev z perowskitami Saule Technologies
(07.11.2023)
4 . Aplikacja do słuchania obrazów z kosmosu.
(23.10.2023)
5 . Eksperci: warto uczyć się korzystania z narzędzi wykorzysujących sztuczną inteligencję
(18.09.2023)
6 . Czym jest transformacja cyfrowa? Niezbędne zakłócenie.
(15.08.2023)
7 . Prywatna misja na ISS wystartowała m.in. z polskim sprzętem do badania mózgu.
(23.05.2023)
8 . Polka na liście 100 Technologists to Watch
(07.04.2023)
9 . Jak przedsiębiorstwa mogą wykorzystać ChatGPT i GPT-3.
(19.02.2023)
10 . ChatGPT wspiera badaczy przy pisaniu artykułów naukowych.
(03.02.2023)

Popularne pliki
1 . PITy 2020
(10.01.2021)
2 . PITy 2019
(12.02.2020)
3 . PITy 2018
(18.02.2019)
4 . PITy 2017
(15.02.2018)
5 . TeamViewer 13.0
(15.02.2018)
6 . Google Chrome 64
(15.02.2018)
7 . Mozilla Firefox 58.0.2
(15.02.2018)
8 . TeamViewer 12.0
(27.04.2017)
9 . PITy 2016
(07.02.2017)
10 . PITy 2015
(26.03.2016)


^ Wróć do góry ^
Powered by MRT Net 2004-2024.